Sims infó lap!
Menü
 
Fórum
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Köszöntő
 
Chat
Csak regiseknek.
 
Számláló
Indulás: 2004-07-27
 
Cikkek
Cikkek : Irány a part

Irány a part

Gery Greyhound  2005.06.27. 09:42

Bár még minket embereket, annak ellenére hogy tavasz van, még fogcsikorgató hideg fogad a meleg lakásból kilépve. Simjeink azonban már most is átélhetik a tengerparti nyaralások izgalmát.


Sziasztok! Catherine Simmetria vagyok, most értem haza a kollégiumból, hulla fáradt vagyok. Jó lenne egy kicsit lazítani a tengerparton, pálmafák árnyékában, hűs nyári szellő társaságában Tudom, titeket még fagyokkal rémisztgetnek a meteorológusok, még szerencse hogy én Sim vagyok, és a napfényes Veronaville-ben nem kell ilyesmitől tartanom. Akkor hát irány a part, csak előbb építsük meg!


Első lépésként szükségünk lesz egy medencére. Fontos, hogy ne téglalap, hanem cikcakkos, de legalábbis "L" alakú legyen. Ha nem tudod hogyan lehet ilyen medencéket építeni, olvasd el az "egyedi medencék" című cikket [ide kattintva]


Azért volt fontos hogy meg legyen törve a medence, mert a program a zöld vonallal jelölt területet számítja a medence területének, ezen területen belül a föld alatt víz van. Mindjárt megtudod, hogy ez miért lényeges, egyelőre elég annyit tudni, hogy a pirossal jelölt partszakasz alkalmas a strand kialakítására.


Most jön képbe, miért is fontos hogy víz legyen a föld alatt. Először írd be a boolprop constrainfloorelevation false kódot a CTRL+SHIFT+C billentyűk lenyomása után megjelenő ablakba, majd kezdj el ásni a medence szélénél. Látható, hogy a víz elkezd folyni a kiásott területre. Áss le olyan mélyre, ameddig csak lehet!


Valahogy így (tipp: felülnézetből könnyebb úgy megoldani, hogy ne mozduljon el az "ásó" munka közben)


Miután kiástál egy 1x1 négyzet méretű területet...



...majd innen kiindulva a part mentén a talajegyengető eszközzel simítsd ki a part szélét.


Ha jól csináltad, valahogy így fog kinézni a part.


Most már kikapcsolhatod a szabadabb építkezést lehetővé tevő cheatet, CTRL+SHIFT+C után írd be a boolprop constrainfloorelevetion true kódot. Viszont a part még finomításra szorul. Ez egy kicsit macerás türelemjáték: a part mentén egy kicsit ásd lejjebb a terepet úgy, hogy szép lejtős legyen.


Én most csak bemutató-jelleggel készítem ezt a partot, csak hogy nagyjából lásd miről beszélek, ennél sokkal szebben is meg lehet ezt csinálni.


Már alakul, jöhet a dekoráció.


Fehér homok...


...nyugágyak...


...és pálmafák Már csak egy pincér kellene, aki hoz nekem egy korsó jó hideg sört, vagy egy Sex on the Beach koktélt


Néhány tipp:
-Simítsd ki a területet a medence megépítése előtt, nekem egy kicsit egyenetlen volt a talaj, ezért olyan érdekes a medence alja (néhány helyen mintha hiányozna)
-Tópart építése hasonló módszerrel: homok helyett legyen füves a part, A moveobjects on kód beírása után tegyél fűzfákat a partra úgy hogy a törzsük a vízben álljon, illetve vizililiomot a víz felszínére.
-Azért jobb ez a módszer mint a sima kerti tó, mert ebben úszni is tudnak a Simek. Viszont a létrát és az ugródeszkát csak a medence azon szélére teheted, ahol nem alakítottál ki sekélyes partot
-Vásárolj nagy telket, és az egészet töltse ki a medence, a közepén legyen csak egy sziget, a szigeten és a medence külső szélén létra, a sziget közepén pedig a ház. A Simek elég okosak ahhoz, ha a szigetről mondjuk munkába vagy taxihoz küldöd őket, automatikusan átúsznak.

Forrás: http://www.simmetria.tk

 
Sims 2
 
Sims 1
 
További weblapjaim
 
Partnerek

GTA Land Portál



Sims.wyw.hu - The Sims

 
 

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU